پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت ارتفاع شمع چه تاثیری بر چمن مصنوعی دارد

گواهی
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
نظرات مشتریان
آنها واقعا از طریق ایمیل پاسخگو هستند و به تمام سوالات من پاسخ دادند. و چمن مصنوعی بسیار زیبا و واقعی به نظر می رسد. فوراً با خریدارانم تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از ایالات متحده

این چهارمین بار است که از سانی گراس سفارش می دهم. مشتریان من همه راضی هستند. و من خیلی خوش شانس هستم که این تامین کننده عالی را پیدا کردم. باید بگویم زمان پاسخ آنها شگفت انگیز بود و تحویل درست انجام شد!

—— مشتری از Canana

به لطف هنری از Sunny Grass، چمن رنگی مناسب را برای مشتریانم با قیمت عالی دریافت کردم. او به تمام سوالات من پاسخ داد و هر نگرانی را حل کرد. برای سفارش بزرگ بعدی حتما با او تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از امارات

از سال 2016 ما با Sunny Grass کار کردیم و آنها بهترین شریک ما هستند. آنها در زمینه چمن و خدمات حرفه ای هستند که به ما برای تجارت ما کمک زیادی می کند. هر یک از شما می خواهید چمن را با قیمت مستقیم کارخانه بخرید، آنها بهترین هستند که می توانیم به شما توصیه کنیم.

—— مشتری از مکزیک

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
ارتفاع شمع چه تاثیری بر چمن مصنوعی دارد
آخرین اخبار شرکت ارتفاع شمع چه تاثیری بر چمن مصنوعی دارد

ارتفاع شمع چیست؟

با اندازه گیری میلی متر، ارتفاع شمع طول الیاف از قسمت پشتی تا نوک چمن است. ارتفاع شمع می تواند از هر نقطه ای بین 10 میلی متر تا حدود 80 میلی متر باشد.با این حال، افراطی‌ها در انتهای مقیاس معمولاً برای برنامه‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حالی که برای بیشتر کاربردهای چمن باغ خانگی، ارتفاع شمع‌ها بین 25 تا 45 میلی‌متر بسیار رایج‌تر است.

 

ارتفاع شمع چه تاثیری دارد؟

ارتفاع شمعی که برای چمن مصنوعی خود انتخاب می کنید هم بر زیبایی و هم بر عملکرد تأثیر می گذارد.این می تواند بر سه حوزه کلیدی تأثیر بگذارد: انعطاف پذیری، لمس و زیبایی شناسی.

 

تاب آوری

یکی از جنبه های کلیدی چمن مصنوعی با ظاهر واقعی، الیاف عمودی است. وقتی به چمن واقعی نگاه می کنید، الیاف در یک موقعیت عمودی قرار دارند، بنابراین این دقیقاً همان چیزی است که ما می خواهیم هنگام تولید چمن مصنوعی تکرار کنیم. امکان دور زدن وجود ندارد، اگر الیاف مصنوعی روی چمن تقلبی شما در وضعیت عمودی قرار نگیرند، شبیه تیغه های چمن واقعی نیستند و چمن شما تقلبی به نظر می رسد. وقتی صحبت از الیاف مصنوعی می شود، هرچه شمع طولانی تر باشد، انعطاف پذیری کمتری خواهند داشت. وقتی به آن فکر می کنید، کاملاً منطقی است.هر چه فیبر طولانی تر باشد، دشواری بیشتری برای ماندن در موقعیت عمودی خواهد داشت، زیرا مرکز ثقل آن بالاتر است. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه ارتفاع شمع بیشتر باشد، چمن کمتر انعطاف پذیر خواهد بود. اگر همه چیز برابر باشد، ارتفاع شمع‌های کوتاه‌تر، در حدود 25 میلی‌متر تا 35 میلی‌متر، نسبت به ارتفاع‌های بلندتر بالای 35 میلی‌متر، انعطاف‌پذیرتر هستند.

 

لمس كردن

همانطور که اکنون می دانیم، هرچه الیاف طولانی تر باشند، انعطاف پذیری بیشتری دارند. این بدان معنی است که آنها راحت تر خم می شوند و مقاومت کمتری در برابر عبور دست نشان می دهند که به معنای لمس بهتر است. هرچه شمع بالاتر باشد، لمس بهتر است. برعکس، در ارتفاعات پایین شمع، از آنجایی که الیاف کوتاهتر هستند، انعطاف پذیری کمتری دارند و بنابراین مقاومت بیشتری در برابر عبور دست دارند. هرچه شمع کوتاه تر باشد، لمس بدتر است. شما می توانید تفاوت بین ارتفاع های مختلف شمع را احساس کنیددرخواست نمونه های چمن مصنوعی شما، که مستقیماً و رایگان درب منزل شما تحویل می دهیم. سعی کنید دست خود را در محصولات ما بچرخانید و با پاهای برهنه روی آنها بایستید تا ببینید کدام محصولات حس بهتری دارند.بسیار محتمل است که فکر کنید توده های بلندتر حس بهتری به آنها می دهند.

 

زیبایی شناسی

انتخاب بهترین ارتفاع شمع، از نظر زیبایی شناختی، واقعاً به سلیقه شخصی بستگی دارد.هیچ درست و غلطی وجود ندارد. برخی از ما ظاهر چمن تازه بریده شده را ترجیح می دهیم و بنابراین، انبوه های کوتاه تر برای این دسته از مشتریان جذاب است.اگر اینطور است، انتخاب یک چمن بین 25 تا 30 میلی متر، مانند اینورنس، احتمالاً مطابق با سلیقه شما خواهد بود. از سوی دیگر، برخی از مشتریان ما یک توده کمی بلندتر را ترجیح می دهند، زیرا احساس می کنند طبیعی تر به نظر می رسد.این می تواند به معنای چیزی بین 30 تا 45 میلی متر باشد، مانندچمن مصنوعی آبردین. وقتی صحبت از زیبایی شناسی می شود، واقعاً هیچ درست یا غلطی وجود ندارد.فقط آنچه را که فکر می کنید بهترین است را انتخاب کنید.

 

بهترین ارتفاع شمع برای انتخاب کدام است؟

واضح است که بین لمس و انعطاف پذیری یک معامله وجود دارد. شما نمی توانید بیشتر از یکی بدون کمتر از دیگری داشته باشید.اما مطمئناً می توانید تعادلی بین این دو پیدا کنید. انتخاب بهترین ارتفاع شمع واقعاً به کاربرد و سطح ترافیک مورد انتظار بستگی دارد. به عنوان مثال، یک چمن باغ جلویی ترافیک بسیار کمی را دریافت می کند، و بنابراین یک توده طولانی تر خوب خواهد بود. مقایسه کنید با چمن مصنوعی نصب شده در یک باغ آبجو میخانه - در این مورد، می توان انتظار داشت که رفت و آمد پیاده بسیار سنگین باشد، و بنابراین احتمالاً یک توده کوتاه تر گزینه بهتری است.

هر برنامه نیازهای متفاوتی دارد و بنابراین هیچ "بهترین ارتفاع شمع" وجود ندارد که در همه شرایط عملکرد خوبی داشته باشد.

 

نتیجه

هنگام انتخاببهترین چمن مصنوعی، بسیار مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و محصولات بالقوه را بیش از جذابیت زیبایی شناختی آنها مقایسه کنید. ارتفاع شمع تنها یکی از عواملی است که بر نحوه عملکرد چمن مصنوعی شما تأثیر می گذارد. و هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین ارتفاع شمع می رسد، برای همه مناسب نیست، زیرا کاملاً به کاربرد و سطح ترافیک پا بستگی دارد که متناسب با نیازهای شما باشد. حتما راهنمای بالا را بررسی کنید و البته اگر برای انتخاب بهترین چمن مصنوعی به کمک نیاز دارید با ما تماس بگیرید. با ما تماس بگیرید تا بتوانیم گزینه ها را بررسی کنیمو یک نقل قول رایگان به شما بدهد.

میخانه زمان : 2022-12-24 13:34:50 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Sunny Grass Co.,Ltd

تماس با شخص: Mr. Henry

تلفن: 008613771370765

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)