پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت حقایق پشتیبان چمن مصنوعی

گواهی
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
نظرات مشتریان
آنها واقعا از طریق ایمیل پاسخگو هستند و به تمام سوالات من پاسخ دادند. و چمن مصنوعی بسیار زیبا و واقعی به نظر می رسد. فوراً با خریدارانم تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از ایالات متحده

این چهارمین بار است که از سانی گراس سفارش می دهم. مشتریان من همه راضی هستند. و من خیلی خوش شانس هستم که این تامین کننده عالی را پیدا کردم. باید بگویم زمان پاسخ آنها شگفت انگیز بود و تحویل درست انجام شد!

—— مشتری از Canana

به لطف هنری از Sunny Grass، چمن رنگی مناسب را برای مشتریانم با قیمت عالی دریافت کردم. او به تمام سوالات من پاسخ داد و هر نگرانی را حل کرد. برای سفارش بزرگ بعدی حتما با او تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از امارات

از سال 2016 ما با Sunny Grass کار کردیم و آنها بهترین شریک ما هستند. آنها در زمینه چمن و خدمات حرفه ای هستند که به ما برای تجارت ما کمک زیادی می کند. هر یک از شما می خواهید چمن را با قیمت مستقیم کارخانه بخرید، آنها بهترین هستند که می توانیم به شما توصیه کنیم.

—— مشتری از مکزیک

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
حقایق پشتیبان چمن مصنوعی
آخرین اخبار شرکت حقایق پشتیبان چمن مصنوعی

پشتی چمن مصنوعی ماده ای است که تیغه ها (نخ) را در جای خود نگه می دارد.پشتیبان از پشتیبان اولیه و ثانویه تشکیل شده است.یکی از مهمترین آنهاستاجزای یک سیستم چمن مصنوعی.

پشتیبان اولیه

پشتی اولیه معمولاً یک یا چند لایه پارچه بافته شده یا نبافته است.پارچه از پلی استر یا پلی پروپیلن با استحکام بالا ساخته شده است.الیاف چمن مصنوعی به صورت ردیفی در این پشتی قرار می گیرند.

پشتی اولیه اجازه می دهد تا الیاف چمن مصنوعی به صورت ردیفی در مواد قرار داده شوند و درز بین پانل های چمن مصنوعی را تسهیل می کند.

ما سه نوع پشتیبان اولیه داریم:
1. پارچه پلی پروپیلن یک لایه + پارچه توری یک لایه
2. پارچه پلی پروپیلن یک لایه + فقط لایه پارچه نبافته
3. دو لایه پارچه پلی پروپیلن

پشتیبان ثانویه

پشتیبان های ثانویه برای ایمن سازی دائمی تافت و افزودن پایداری به سیستم چمن مصنوعی استفاده می شود.این پوشش اغلب به عنوان "پوشش لاتکس" یا "پوشش پلی اورتان" نامیده می شود.این دو محبوب ترین پوشش مورد استفاده هستند.اکثر سازندگان تمام پشت سطح را می پوشانند و سپس آن را برای اهداف زهکشی سوراخ می کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، دو ماده پوشش رایج وجود دارد:
1. لاتکس
2. پلی اورتان

هر دو پوشش با پوشش لاتکس و پلی اورتان به اندازه کافی قوی هستند و بیشتر محصولات چمن مصنوعی موجود در بازار از پوشش لاتکس استفاده می شود.اما پشتی پلی اورتان بهتر است و قیمت بالاتری نیز دارد.

مزایای استفاده از پوشش پلی اورتان:
1. پوشش پلی اورتان مقاومت پارگی نخ ها را بیشتر می کند زیرا پلی یورتان به طور یکنواخت به الیاف نفوذ می کند و به طور یکنواخت توزیع می شود.
2. خواص پلی اورتان در طول زمان، حتی در شرایط آب و هوایی شدید، ثابت می ماند.خرد نمی شود و خراب نمی شود.
3. حمل و نصب چمن مصنوعی با پشت پلی اورتان به دلیل کاهش وزن کمی آسان تر است.

چرا پشتوانه بسیار مهم است؟

پشتی تیغه های چمن را در جای خود نگه می دارد و از بیرون کشیدن آنها جلوگیری می کند و به چمن استحکام و دوام می بخشد.

همانطور که آموختیم، فرآیند تولید چمن مصنوعی شامل موارد زیر است: ① دوختن تیغه ها (نخ) به پشت، ② پوشش لاتکس یا پلی اورتان.

پشتیبان گیری یکی از عوامل اصلی تعیین کننده کیفیت محصول چمن است.انتخاب یک چمن مصنوعی با یک پشتیبان با کیفیت پایین می تواند منجر به چندین مشکل بالقوه شود.

این می تواند باعث از بین رفتن آشکار نخ شود که در نتیجه الیاف از پشتی جدا می شوند.این باعث ایجاد توده ای می شود که به مرور زمان نازک می شود.

کیفیت پشتیبان یکی از عوامل اصلی است که بر هزینه چمن مصنوعی تأثیر می گذارد.برخی از تولیدکنندگان با کاهش میزان لاتکس (یا پلی اورتان) مورد استفاده در لایه ثانویه مواد پشتیبان خود، چمن مصنوعی خود را با قیمت بسیار ارزان می فروشند.این یک راه آسان برای کاهش هزینه ها است و اکثر مصرف کنندگان نمی توانند این را درک کنند، زیرا پشتیبان لزوماً متفاوت از چمن مصنوعی با کیفیت خوب به نظر نمی رسد.

یک پشتیبان با کیفیت خوب باید دارای مقدار زیادی لاتکس باشد.هرچه مقدار لاتکس/پلی اورتان بیشتر باشد، لایه پشتی قوی تر خواهد بود و احتمال شکستن، ترک خوردن یا جدا شدن کامل دو لایه از آن کمتر می شود.

پشتی Sunny Grass می تواند بالاترین استاندارد صنعت را برآورده کند. ما ضمانت محکمی برای نخ و پشتی ارائه می دهیم.در SG Turf، ما هر روز با محصولات چمن مصنوعی کار می کنیم.ما اصرار داریم که به همه جزئیات توجه کنیم و چمن مصنوعی با کیفیت بالا ارائه کنیم.با ما تماس بگیرید تا بتوانیم گزینه ها را بررسی کنیم و به شما پیشنهاد رایگان بدهیم.

میخانه زمان : 2020-06-10 16:11:13 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Sunny Grass Co.,Ltd

تماس با شخص: Mr. Henry

تلفن: 008613771370765

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)