پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت چرا روی چمن مصنوعی ماسه بپاشیم؟

گواهی
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
نظرات مشتریان
آنها واقعا از طریق ایمیل پاسخگو هستند و به تمام سوالات من پاسخ دادند. و چمن مصنوعی بسیار زیبا و واقعی به نظر می رسد. فوراً با خریدارانم تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از ایالات متحده

این چهارمین بار است که از سانی گراس سفارش می دهم. مشتریان من همه راضی هستند. و من خیلی خوش شانس هستم که این تامین کننده عالی را پیدا کردم. باید بگویم زمان پاسخ آنها شگفت انگیز بود و تحویل درست انجام شد!

—— مشتری از Canana

به لطف هنری از Sunny Grass، چمن رنگی مناسب را برای مشتریانم با قیمت عالی دریافت کردم. او به تمام سوالات من پاسخ داد و هر نگرانی را حل کرد. برای سفارش بزرگ بعدی حتما با او تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از امارات

از سال 2016 ما با Sunny Grass کار کردیم و آنها بهترین شریک ما هستند. آنها در زمینه چمن و خدمات حرفه ای هستند که به ما برای تجارت ما کمک زیادی می کند. هر یک از شما می خواهید چمن را با قیمت مستقیم کارخانه بخرید، آنها بهترین هستند که می توانیم به شما توصیه کنیم.

—— مشتری از مکزیک

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
چرا روی چمن مصنوعی ماسه بپاشیم؟
آخرین اخبار شرکت چرا روی چمن مصنوعی ماسه بپاشیم؟

چمن مصنوعی تزئینی دارای تیغه های بلندی با ارتفاع 25 تا 45 میلی متر است.چنین تیغه هایی از چمن برای اینکه صاف بایستند نیاز به حمایت دارند.در محصولات بدون کاهگل (خزه مصنوعی یا ناحیه ریشه) این امر با کمک یک لایه ماسه تقریباً به دست می آید.عمق 50 پیکسلبرای ایجاد جلوه بصری می توانید یک لایه ماسه سفید را مشاهده کنید که در بالای آن یک لایه ماسه قهوه ای خاص قرار دارد.تفاوت زیادی وجود دارد!

مزایای پر کردن شن و ماسه

استفاده از شن و ماسه فواید زیادی دارد.این مزایا برای همه انواع چمن مصنوعی، چه با یا بدون کاهگل، اعمال می شود.

·یکی از عملکردهای شن وزن کردن چمن مصنوعی است.وزن اضافی به این معنی است که چمن در جای خود باقی می ماند و نیازی به تعمیر به روش دیگری ندارد.

·ماسه پایداری را فراهم می کند و از چمن محافظت می کند.در نتیجه هیچ چین و چروک یا چینی در اثر استفاده ایجاد نمی شود.

·ماسه همچنین تیغه های بلند چمن مصنوعی را احاطه کرده و از ایستادن آنها اطمینان می دهد.

·یک مزیت اضافی پر کردن با ماسه این است که به مقاوم‌تر شدن چمن در برابر آتش کمک می‌کند، به عنوان مثال در صورتی که کباب‌پز روی چمن کوبیده شود.

هر نوع چمن مصنوعی را انتخاب کنید، ما به شما توصیه می کنیم همیشه از پرکننده شن استفاده کنید (به جز برای استفاده در فضای داخلی).در نهایت باعث افزایش طول عمر چمن مصنوعی می شود.

چمن مصنوعی شما با شن و ماسه جذاب تر است

احتمالاً انتظار آن را نخواهید داشت، اما چمن مصنوعی شما واقعاً با پر کردن شن جذاب تر خواهد بود.ماسه نه تنها به الیاف کمک می کند صاف تر بایستند، بلکه با برس زدن روی ماسه، الیاف در موقعیت های مختلف قرار می گیرند که طبیعی تر به نظر می رسد.این مزیت با گذشت زمان آشکارتر می شود.روند مسطح شدن چمن شما در راه رفتن را کند می کند.

ماسه به طور ویژه برای این منظور توسعه یافته است.

·ماسه پر تمیز است و بستر تغذیه ای برای علف های هرز نیست.

·شن و ماسه آب را جذب نمی کند، بنابراین چمن شما به خوبی تخلیه می شود و پس از دوش باران به سرعت خشک می شود.تبدیل به گل نمی شود!

·ماسه سنگین است.از چمن نمی پرد.همچنین می توانید به سادگی از دمنده برگ برای جدا کردن برگ ها از چمن استفاده کنید.

·با بیرون آمدن شن از چمن مشکلی نخواهید داشت.توسط الیاف پوشیده شده است.

·کودکان می توانند با خوشحالی روی چمن ها بخزند بدون اینکه شن و ماسه آنها را اذیت کند.

 

می توانید تصور کنید که در مورد چمن بدون خزه مصنوعی، ماسه برای صاف نگه داشتن الیاف ضروری است..شما همچنین می توانید درک کنید که هر بار که الیاف روی آنها راه می رود، "پالیده می شوند".لایه نازک ماسه تا حد زیادی از این امر جلوگیری می کند.

میخانه زمان : 2020-09-30 13:44:45 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Sunny Grass Co.,Ltd

تماس با شخص: Mr. Henry

تلفن: 008613771370765

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)