پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت نکاتی برای نگهداری چمن مصنوعی در ماه های زمستان

گواهی
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
نظرات مشتریان
آنها واقعا از طریق ایمیل پاسخگو هستند و به تمام سوالات من پاسخ دادند. و چمن مصنوعی بسیار زیبا و واقعی به نظر می رسد. فوراً با خریدارانم تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از ایالات متحده

این چهارمین بار است که از سانی گراس سفارش می دهم. مشتریان من همه راضی هستند. و من خیلی خوش شانس هستم که این تامین کننده عالی را پیدا کردم. باید بگویم زمان پاسخ آنها شگفت انگیز بود و تحویل درست انجام شد!

—— مشتری از Canana

به لطف هنری از Sunny Grass، چمن رنگی مناسب را برای مشتریانم با قیمت عالی دریافت کردم. او به تمام سوالات من پاسخ داد و هر نگرانی را حل کرد. برای سفارش بزرگ بعدی حتما با او تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از امارات

از سال 2016 ما با Sunny Grass کار کردیم و آنها بهترین شریک ما هستند. آنها در زمینه چمن و خدمات حرفه ای هستند که به ما برای تجارت ما کمک زیادی می کند. هر یک از شما می خواهید چمن را با قیمت مستقیم کارخانه بخرید، آنها بهترین هستند که می توانیم به شما توصیه کنیم.

—— مشتری از مکزیک

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
نکاتی برای نگهداری چمن مصنوعی در ماه های زمستان
آخرین اخبار شرکت نکاتی برای نگهداری چمن مصنوعی در ماه های زمستان

یک of theدلایل زیادی که صاحبان خانه ها چمن مصنوعی را انتخاب می کنندبه پیشچمن eir انعطاف پذیری آن در تمام طول سال است.هر درجه حرارت و صرف نظر از جایی که زندگی می کنید، می توانید از ظاهر و احساس یک چمن سبز و سرسبز لذت ببرید.در حالی که چمن مصنوعی به نگهداری نسبتا کمی نیاز دارد، کلید حفظ ظاهر چمن مصنوعی خود به بهترین شکل، پیروی از این نکات ساده در طول ماه های زمستان است.

Øمیخ هایی که چمن شما را محکم می کنند را بررسی کنید

تغییر طبیعی فصول ممکن است تاثیر کمی بر روی آن داشته باشد مواد مورد استفاده برای محافظت از چمن شمابه پایه آنقبل از آمدن زمستان، چک کنید که چمن شما محکم است و در صورت نیاز میخ اضافه کنید.

Øزباله ها را در صورت نیاز پاک کنید

همانطور که پاییز به زمستان تبدیل می شود، ممکن است متوجه شوید که برگ ها در حال تغییر و افتادن از درختان هستند.هر چند هفته یکبار به چمن خود یک برس سریع بدهید تا چمن شما عاری از زباله باشد.

Øبا دقت قدم بردارید

پیشنهاد چمن مصنوعیسعملکرد عالی و کاملا انعطاف پذیر استمنتقریباً در هر نوع آب و هوایی، اما سرمای شدید ممکن است باعث شکننده یا لغزنده شدن الیاف با یخ زدگی شود.وقتی هوا به زیر صفر می رسد با احتیاط روی چمن خود راه بروید.

Øاجازه دهید برف به طور طبیعی ذوب شود

یکی از نکات مهم در مورد چمن مصنوعی این است که تحت تأثیر برف یا باران یخ زده قرار نمی گیرد.اگر چمن شما گرد و غبار ملایمی از برف دریافت می کند، به سادگی اجازه دهید تا به طور طبیعی آب شود.

برای ذوب شدن سریعتر، آب گرم را روی برف بریزید.اگر دما زیر صفر است، چند حوله یا پارچه تمیز کننده قدیمی را در خشک کن قرار دهید و گرم کنید و سپس روی برف قرار دهید.استفاده از نمک ممکن است به ذوب شدن سریع برف کمک کند و به احتمال زیاد به الیاف آسیب نرساند، اما باقی مانده نمک می توانددر زیرپایه ایجاد شودو در اثر زهکشی چمن شما اختلال ایجاد کند.

Øبیل با احتیاط

اگر مقدار زیادی برف را تجربه کردید که ذوب شدن را به طور طبیعی دشوار می کند، با دقت بیل بزنید.از یک بیل پلاستیکی استفاده کنید و سعی کنید حداقل چهار اینچ از خود چمن فاصله داشته باشید.

از بیل فلزی استفاده نکنید، زیرا می توانند به راحتی به الیاف آسیب برسانند.و سعی کنید بیل را روی خود الیاف چنگک نزنید.

Øلذت بردن!

چمن‌های مصنوعی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر عناصر مقاوم باشند، با سیستم‌های زهکشی که تضمین می‌کنند حتی در شدیدترین شرایط، ذوب شدن برف و یخ رنگ یا ظاهر را مختل نمی‌کند.با حداقل تلاش، این شانس را خواهید داشت که از سرزمین عجایب زمستانی لذت ببرید بدون اینکه نگران چیزی باشید که بعد از آب شدن بهار در انتظار شماست.

 

چمن مصنوعی Sunny Grass می تواند به شما کمک کند محصولات و لوازم جانبی ایده آل چمن مصنوعی را برای تجربه رویایی خود در حیاط خلوت پیدا کنید.

میخانه زمان : 2021-12-14 13:49:20 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Sunny Grass Co.,Ltd

تماس با شخص: Mr. Henry

تلفن: 008613771370765

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)