پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت آیا حیوانات می توانند چمن مصنوعی را خراب کنند؟

گواهی
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
نظرات مشتریان
آنها واقعا از طریق ایمیل پاسخگو هستند و به تمام سوالات من پاسخ دادند. و چمن مصنوعی بسیار زیبا و واقعی به نظر می رسد. فوراً با خریدارانم تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از ایالات متحده

این چهارمین بار است که از سانی گراس سفارش می دهم. مشتریان من همه راضی هستند. و من خیلی خوش شانس هستم که این تامین کننده عالی را پیدا کردم. باید بگویم زمان پاسخ آنها شگفت انگیز بود و تحویل درست انجام شد!

—— مشتری از Canana

به لطف هنری از Sunny Grass، چمن رنگی مناسب را برای مشتریانم با قیمت عالی دریافت کردم. او به تمام سوالات من پاسخ داد و هر نگرانی را حل کرد. برای سفارش بزرگ بعدی حتما با او تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از امارات

از سال 2016 ما با Sunny Grass کار کردیم و آنها بهترین شریک ما هستند. آنها در زمینه چمن و خدمات حرفه ای هستند که به ما برای تجارت ما کمک زیادی می کند. هر یک از شما می خواهید چمن را با قیمت مستقیم کارخانه بخرید، آنها بهترین هستند که می توانیم به شما توصیه کنیم.

—— مشتری از مکزیک

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
آیا حیوانات می توانند چمن مصنوعی را خراب کنند؟
آخرین اخبار شرکت آیا حیوانات می توانند چمن مصنوعی را خراب کنند؟

حفظ یک چمن سالم برای صاحبان حیوانات خانگی تقریبا غیرممکن است.حیوانات، به ویژه سگ ها، می توانند در باغ ویرانی ایجاد کنند و به چمن شما آسیب برسانند.با این حال، چمن مصنوعی می تواند راه حل باشد، زیرا بسیار بادوام، سخت پوشیده و ماندگار است.چمن مصنوعی ما برای همه حیوانات خانگی مناسب است!

 

زباله های حیوانات خانگی

برخی از نژادهای سگ دارای ادرار با بالا هستندپسطح H، که می تواند چمن طبیعی را از بین ببرد و لکه های زرد را در سراسر چمن شما باقی بگذارد.چمن مصنوعی ما لک نمی شود، زیرا از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است.علاوه بر این، قسمت پشتی برای زهکشی سوراخ می شود، که باعث می شود مایع به طور موثر تخلیه شود و به خشک شدن سریع کمک کند.بنابراین بدون گودال!از نظر تمیز کردن چمن، آن را'واقعا ساده استشما می توانید هر گونه آلودگی را با آب بشویید و در صورت نیاز، فقط از یک ضد عفونی کننده ملایم استفاده کنید.

آخرین اخبار شرکت آیا حیوانات می توانند چمن مصنوعی را خراب کنند؟  0

 

بازی در باغ

دیبه دلیل کمبود گل، yماحیوانات خانگیکمتر احتمال دارد که چمن مصنوعی را حفر کنند.اجازه دادن به سگ شما در بیرون بازی دیگر به معنای قربانی کردن چمن گرانبهای شما نخواهد بود.بنابراینچرا به ما نگاه نکنیدمحوطه سازی ساختگیچمن کاری منحصر به فرد طراحی شده است تا فضایی زیبا و جدید را بدون کار سخت به شما ارائه دهد.

آخرین اخبار شرکت آیا حیوانات می توانند چمن مصنوعی را خراب کنند؟  1

بدون چاپ گل آلود

تمیز کردن اثر گل آلود پنجه ناامید کننده استبر روی خانه و مبلمان شما.هنگامی که چمن مصنوعی را نصب می کنید، چمن طبیعی و گل حذف می شود و قبل از اینکه چمن خود را بچینید، زمین با ماسه فشرده می شود. به همین دلیل، کف های شما تمیز خواهند ماند.دیگر خبری از چاپ های گل آلود در خانه شما نیست، دیگر خبری از کفش های گل آلود و قطعاً دیگر خبری از علف های پر آب نیست.

 

آیا به چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی علاقه دارید؟یا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید؟همین امروز با تیم دوستانه ما تماس بگیرید.

 

Sunny Grass - خالق یک زندگی بهتر

میخانه زمان : 2020-03-05 13:32:05 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Sunny Grass Co.,Ltd

تماس با شخص: Mr. Henry

تلفن: 008613771370765

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)