پیام فرستادن
خانه اخبار

اخبار شرکت 7 نکته «نیاز به دانستن» برای انتخاب چمن مصنوعی

گواهی
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
چین Sunny Grass Co.,Ltd گواهینامه ها
نظرات مشتریان
آنها واقعا از طریق ایمیل پاسخگو هستند و به تمام سوالات من پاسخ دادند. و چمن مصنوعی بسیار زیبا و واقعی به نظر می رسد. فوراً با خریدارانم تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از ایالات متحده

این چهارمین بار است که از سانی گراس سفارش می دهم. مشتریان من همه راضی هستند. و من خیلی خوش شانس هستم که این تامین کننده عالی را پیدا کردم. باید بگویم زمان پاسخ آنها شگفت انگیز بود و تحویل درست انجام شد!

—— مشتری از Canana

به لطف هنری از Sunny Grass، چمن رنگی مناسب را برای مشتریانم با قیمت عالی دریافت کردم. او به تمام سوالات من پاسخ داد و هر نگرانی را حل کرد. برای سفارش بزرگ بعدی حتما با او تماس خواهم گرفت!

—— مشتری از امارات

از سال 2016 ما با Sunny Grass کار کردیم و آنها بهترین شریک ما هستند. آنها در زمینه چمن و خدمات حرفه ای هستند که به ما برای تجارت ما کمک زیادی می کند. هر یک از شما می خواهید چمن را با قیمت مستقیم کارخانه بخرید، آنها بهترین هستند که می توانیم به شما توصیه کنیم.

—— مشتری از مکزیک

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
7 نکته «نیاز به دانستن» برای انتخاب چمن مصنوعی
آخرین اخبار شرکت 7 نکته «نیاز به دانستن» برای انتخاب چمن مصنوعی

پول تنها در نظر گرفتن زمانی نیستآی تیانتخاب چمن مصنوعی است.چندین فاکتور دیگر وجود دارد که قبل از خرید باید در مورد آنها فکر کنیدساختگیچمنزاری که برای سالهای آینده دوام خواهد آورد.به هر حال، چمن مصنوعی یک سرمایه گذاری بزرگ است.در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید.

 

1.استفاده

هر چند وقت یکبار از چمن مصنوعی جدید شما استفاده می شود؟چند پا یا پنجه پا خواهد گذاشتهر روز از سطح زمین عبور می کنند؟استفاده مهم است در نظر گرفتن مطمئنااگر چمنی را انتخاب کنید که برای مقاومت در برابر استفاده زیاد افراد یا حیوانات خانگی طراحی نشده باشد، سرمایه شما می تواند به سرعت فرسوده شود. اگر بچه‌های شما عاشق بازی در فضای باز هستند و حیوانات خانگی شما مجبورند هر روز چند بار زیر نور آفتاب غوغا کنند، یک چمن بادوام انتخاب کنید.چیزی شبیه محصول MCG ماخوب کار خواهد کردطبیعی به نظر می رسد، احساس نرمی می کند، ساینده نیست و بسیار بادوام است.

 

2.کیفیت محصول

چمن مصنوعی با کیفیت خوب از نخ های پلی پروپیلن، پلی آمید، پلی اتیلن یا مخلوطی از هر سه ساخته خواهد شد.علاوه بر این، محصولات چمن باکیفیت را خواهید یافت که دارای پشتی یکنواخت، رنگ ثابت و دارای تافت های خوب دوخته شده باشند.هنگام انتخاب چمن مصنوعی که به خوبی ساخته شده است، انتظار پرداخت هزینه بیشتری را داشته باشید.با این حال، اجازه ندهید که شما را منصرف کند.در دراز مدت شما بیشتر پس انداز خواهید کرد.چمن مصنوعی یک بازی است که در آن محصولات با کیفیت هر بار برنده می شوند.به این دلیلMCGبیشتر تلاش خود را صرف انتخاب موجودی می کند که نیازهای چمن مصنوعی شما را برآورده کند یا از آن فراتر رود. از درخواست نمونه نترسید، به خصوص اگر به صورت آنلاین خرید می کنید.می‌خواهید قبل از راه‌اندازی نصب، محصول را دست اول تجربه کنید.این محصولی است که باید قبل از تصمیم گیری برای خرید آن را ببینید و لمس کنید.

 

3.طول تیغه (ارتفاع شمع)

این به سادگی اندازه گیری طول تیغه از بالای پشتی تا انتهای نوک آن است.و اگرچه ممکن است انتخاب یک تیغه بلند وسوسه انگیز باشد، مراقب باشید.آنها در ابتدا ظاهری کامل و شاداب ایجاد می کنند.با این حال، با گذشت زمان آنها خم می شوند و باعث می شوند حیاط شما صاف به نظر برسد.برای ایستادن دوباره آن نیاز به زمان زیادی برای جارو کردن با جارو دارد.برای ظاهر و احساس بهینه، طول تیغه توصیه شده 30-37 میلی متر است.انتخاب چمن مصنوعیبا این ارتفاع انبوه چمنی طبیعی به شما می دهد که تازه و در عین حال آراسته به نظر می رسد.شما هنوز هم مجبور خواهید بود که هر از چند گاهی تیغه ها را با جارو بالا بیاورید، اما نه به همان اندازه که با ارتفاع شمع بزرگتر انجام می دهید.

آخرین اخبار شرکت 7 نکته «نیاز به دانستن» برای انتخاب چمن مصنوعی  0

 

4.وزن و چگالی

 

هنگام انتخاب چمن مصنوعی، تراکم به تعداد نخ های مصنوعی در هر مربع اشاره داردمتراز چمنچمن مصنوعی با تراکم چمن بالاتر دوام بیشتری دارد.آنها نیز گران تر هستند.اگر قیمت یک عامل باشد و بتوانید با پر کردن تا حدی جبران کنید، می توان برای تراکم امتیازاتی قائل شد.

در مورد وزن، هرچه کیفیت بالاتر باشد، چمن مصنوعی شما وزن بیشتری خواهد داشت.البته، این در طول نصب سنتی هیچ نتیجه ای ندارد.با این حال، اگر در حال نصب یک فضای سبز در یک پاسیو برای یک کاندو بلند، یا به عنوان مثال میله بالای پشت بام هستید، باید تحمل بار سازه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توانید آن نوع خاص از چمن مصنوعی را نصب کنید.

 

5.پشتیبان گیری و پر کردن

هنگام انتخاب چمن مصنوعی، انواع پرکننده متفاوت است.اغلب از ماسه و شن به عنوان بخشی از فرآیند نصب استفاده می شود.انواع دیگری از پر کردن نیز وجود دارد.هدف این است که چمن خود را فنری و انعطاف پذیر نگه دارید.در مورد گزینه ها با شرکت نصب کننده خود صحبت کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

همانطور که برای پوشش چمن مصنوعی، پلی اورتان(PU)یا لاتکس استفاده می شود.چمن مصنوعی با پشته پلی منبسط و منقبض نمی شود.لاتکس انجام می دهد.اگر چمن خود را در منطقه ای که به گرمای شدید معروف است نصب می کنید، از یک محصول با پشتی پلی اورتان استفاده کنید.این اطمینان حاصل می کند که چمن شما کوچک یا منبسط نمی شود و باعث ایجاد حباب، موج و پارگی نمی شود.

آخرین اخبار شرکت 7 نکته «نیاز به دانستن» برای انتخاب چمن مصنوعی  1آخرین اخبار شرکت 7 نکته «نیاز به دانستن» برای انتخاب چمن مصنوعی  2

 

6.رنگ

این یک مورد مهم است.انتخاب چمنی که واقعا سبز به نظر می رسد می تواند وسوسه انگیز باشد، با این حال، احتیاط کنید.پس از نصب، مانند انگشت شست زخمی بیرون خواهد آمد.بیشتر آن محصولات چمن سبز فوق العاده ارزان نیز هستند.در دراز مدت با مشکلات دوام مواجه خواهید شد.

هنگام انتخاب چمن مصنوعی، بهتر است محصولی را انتخاب کنید که دارای سایه های مختلف سبز باشد.سبز زیتونی، سبز تیره و سبز لیمویی با هم ترکیب شده اند ظاهری شاداب تر و طبیعی تر ارائه می دهند.همچنین به دنبال چمنی باشید که کاملاً یکنواخت نباشد.این به کاهش جذابیت می‌افزاید.ممکن است بخواهید به دنبال محصولی باشید که حاوی چند لکه قهوه ای نیز باشد.این باعث می شود حیاط شما حتی طبیعی تر و پرتر به نظر برسد.

آخرین اخبار شرکت 7 نکته «نیاز به دانستن» برای انتخاب چمن مصنوعی  3

 

 

7.نگهداری

قانون ساده این است که هر چه چمن گران‌تر باشد، هزینه کمتری برای نگهداری آن خواهید داشت.این را هنگام انتخاب خود به یاد داشته باشید.همچنین عوامل دیگر را نیز در نظر بگیرید.به عنوان مثال، اگر در منطقه ای زندگی می کنید که آب و هوا می تواند یک عامل باشد، این یک ملاحظات مهم است.همچنین، سایبان شما چگونه است؟اگر احتمال ریزش دست و پا و سایر زباله ها روی چمن خود را دارید، این را در تصمیم خود لحاظ کنید.نه تنها آن اقلام باید حذف شوند، بلکه چمن شما برای نگهداری از آن باید بادوام باشد.

 

ما می دانیم که انتخاب چمن مصنوعی ساده تر از انجام آن است.همه ملاحظات، انواع مختلف، امتیاز قیمت، می تواند گیج کننده باشد.ما می توانیم کمک کنیم.درMCG، ما با محصولات چمن مصنوعی کار می کنیمهر روز.با ما تماس بگیرید تا بتوانیم گزینه ها را با شما بررسی کنیم.ما با هم بهترین راه حل را برای شما ارائه خواهیم کرد.چمن شما برای سالهای آینده بادوام خواهد بود و ظاهر شگفت انگیزی خواهد داشت.

میخانه زمان : 2019-09-01 11:26:59 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Sunny Grass Co.,Ltd

تماس با شخص: Mr. Henry

تلفن: 008613771370765

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)